Форма входу

Категорії розділу

Про Байк [1]
Авто [1]
Музика [8]
Субкультури [9]
Мистецтво [3]
Цікавинка [5]
:)
Музичні гурти [2]
Уроки [2]

Хмарка тегів

Зображення з фотоальбому

Цікава стаття

Останні оновлення

Форум
  • Бібліотека - царство книг (3)
  • В Контакті (11)

  • Записи з щоденника
  • Бетмен (1)
  • капєц (6)

  • Коментарі з фотоальбому
  • 061
  • Під Камінь
  • Найбільше переглядів

    Наше опитування

    До інтересів якої субкультури ви схильні?
    Всього голосів: 253

    Реклама

    Оптична ілюзія

    Музичний альбом цього дня

    Найактивніші користувачі


  • Сьогодні тут були:

    Друзі сайту

    Підтримайте наш сайт клікнувши на цю кнопку Internet Map
    Закарпатські новини
    Світ українського! Українське кіно, музика, кліпи та програми.

    Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостів: 1
    Користувачів: 0
    Середа, 22.11.2017, 14:35
    Вітаю Вас Гість
    Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

    Street Fury !

    Каталог статей

    Головна » Статті » Музика

    Драм-н-басс
    null

    Деякі вважають, що істотної відмінності між термінами «драм-н-бейс» і «джангл» немає. Деякі називають джанглом старі записи першої половини 90-х років, а драм-н-бейсом вважають істотно еволюціонуючий джангл з новими пост-текстепнимі елементами. Інші скорочено використовують термін джангл для позначення рагга-джангла - характерного піджанру джангл музики. У США використовують об'єднаний термін «jungle Drum and Bass» (JDB), який не набув поширення за межами цієї країни. Можливо, найпопулярніша точка зору полягає в тому, що обидва терміни синонімічні і взаємозамінні, що джангл - це драм-енд-бейс, а драм-енд-бейс - це джангл. Хоча щодо цієї точки зору і до цього дня ведуться спори.

    Зміст

    1 Історія 
    1.1 Британське походження
    1.2 Від джангла до драм-енд-бейсу
    1.3 Народження текстепа
    1.4 З 2000 року
    1.5 Світова сцена сьогодні
    1.6 Сцена колишнього СРСР
    2 Звучання драм-енд-бейса 
    2.1 Визначальні характеристики 
    2.1.1 Брейкбіт
    2.1.2 Темп
    2.1.3 Важливість ударних і баса
    2.2 Середовище
    2.3 Зв'язок з іншими жанрами електронної музики 
    2.3.1 Підстилі
    2.3.2 Вплив
    2.3.3 Поява в мейнстримі
    3 Доступність драм-енд-бейса 
    3.1 Придбання
    3.2 Інше

    Історія

    Британське походження

    Ранній джангл був відгалуженням рейва, зосередженого на брейкбіте. Як було згадано вище, в нім були сполучені дабовий бас з швидким хип-хоповим брейкбітом - це відбулося в пізніх 80-х, коли культура рейва і екстазі досягла успіху в велікобрітанії. Коли розвинувся більш басовий, важкий і швидкий саунд, джангл почав виявляти свої власні відмінні риси. В результаті послідовного вдосконалення продюсерами-першопроходцями, звук став більш урбаністічним, все ще включаючи наспіви з регги, дабовий бас, але також і все більш складні, швидкі, стрімкі ударні. До 1995 року з'явився зустрічний рух, названий «intelligent drum and bass» ({lang-ru|інтелліджент}), реалізоване діджеєм LTJ Bukem і його лейблом good Looking. Деякі вважають, що перехід до «разумному» джанглу був усвідомленим і узгодженим ходом основних діджеїв і продюсерів проти культури, яка наповнювалася жорстокими елементами «гангста». Інтелліджент зберігав стрімкий брейкбіт, але фокусувався на більш атмосферний звук, глибокий бас в протилежність жорсткому вокалу і семплам.

    Характерною особливістю драм-енд-бейса також є те, що більшість продюсерів (авторів композицій) також є діджеями, а більшість діджеїв пишуть музику.

    Від джангла до драм-енд-бейсу

    Тоді ж, коли з'явився інтелліджент, рагга-джангл перейшов у важчий, ударний стиль, хардстеп, а також в джамп-ап, на який впливали стилі хип-хоп і фанк (приклади - виконавці Mickey Finn і Aphrodite з лейблом Urban Takeover, а також Ganja Kru з лейблом True Playaz), тоді як інші продюсери просували «м'якші» настрої (композиції, виконані в такому настрої, часто іменують роллерамі ({lang-en|rollers})).

    У 1996, хардстеп і джамп-ап були дуже популярні в клубах, тоді як звучання інтелліджента було насамперед орієнтоване на домашнє прослуховування в спокійній обстановці. Стилі драм-енд-бейса все більш розходилися, але в той же час змішувалися з іншими жанрами. У 1997 році фанк-орієнтірованний, контрабасовий звук вийшов на передній план, досягнувши успіху в мейнстримі (приклад - виконавець Roni Size, лейбл Reprazent).

    Народження текстепа

    З протилежного боку популярність почав завойовувати новий, «темний» техно-саунд в драм-енд-бейсе, підтримуваний лейбламі Emotif, No U-turn і такими продюсерами, як Trace, Nico, Ed Rush і Optical, Dom & Roland і Technical Itch - стиль, зазвичай званий текстепом ({lang-en|techstep}). Текстеп узяв нові звуки і технології і застосував їх до джанглу. Цей стиль характеризується похмурою, фантастичною атмосферою і звуками, «холодними» і складними ударними, а також «темним», сильним басом.

    На заході 90-х текстеп зайняв домінуючу позицію на сцені драм-енд-бейса з такими найпомітнішими колективами, як і Konflict. Текстеп ставав все більш «важким», і популярність фанки-стіля, представленого Roni Size в 1997 році, убувала. Проте, до 2000 року з'явився рух, що проголошував «поверніть фанк в drum and bass». Оформилася тенденція до відродження рейвового саунда, з'явилися ремікси класичних джанглових треків, що тяжіють до коріння жанру.

    З 2000 року

    З 2000 сцена стала дуже різносторонньою, із-за чого зараз складно назвати якийсь стиль в драм-енд-бейсе ведучим.

    У 2000 році Fabio почав підтримувати стиль, названий їм ліквід-фанк ({lang-en|liquid funk}), підтримавши його компіляцією треків, що вийшла на його власному лейбле Creative Source. Цей стиль характеризувався впливами дісько і хауса, а також широким використанням вокальних партій. Не дивлячись на повільне входження в моду, стиль став украй популярний в 2003-2004 роках, а в 2005 був визнаний піджанром драм-енд-бейса, що самим продавався, з такими лейбламі, як і Soul:r, і продюсерами High Contrast, Calibre, Nu:tone, Marcus Intalex і Logistics серед інших прихильників.

    Також відбулося відродження стилю джамп-ап. Згадуваний як «nu Jump Up», або клаунстеп ({lang-en|clownstep}), він володіє веселим і простим звучанням, зберігаючи бас із старого джамп-апа, але з новими, важчими елементами. Видатні продюсери стилю включають Twisted Individual, Generation Dub і DJ Hazard.

    У цей період також відбулося зростання популярності стилю дабвайс ({lang-en|dubwise}). І хоча звук з впливом даба не був новий і протягом вже довгого часу підтримувався продюсерами Digital і Spirit, в 2003-2004 стиль побачило зростання популярності з новими продюсерами (наприклад Amit Tactile The Fix).

    Аналогічно, поки існували продюсери, зайняті виключно детальним програмуванням і маніпуляцією ударних (наприклад Paradox), в першій половині декади відбулося відродження і розвиток іншого піджанру, відомого, як драмфанк ({lang-en|drumfunk}). Основні лейбли включають Inperspective, 13 Music і Bassbin, а нова хвиля продюсерів включає Fanu, Breakage і Fracture and Neptune. Залишаються активними і затребуваними і ветерани жанру - такі, як і Seba.

    Світова сцена сьогодні


    Після 2000 року драм-енд-бейс набув широкого поширення в географічному плані - що спочатку щільно розвивався лише у Великобританії, в даний час жанр розгортається по всьому світу. Численна сцена в інших англомовних країнах, включаючи США (артисти Dieselboy Hive Submerged Temulent), канаду (Psidream, Ben Sage, John Rolodex), австралію (Pendulum), новую Зеландію (Concord Dawn, The Upbeats, State Of Mind) і ЮАР (Counterstrike). Драм-енд-бейс популярний в Європі, особливо в Бенілюксе (Black Sun Empire, Noisia), германії (Phace, Typecell, Panacea), скандінавських країнах (Teebee, Simon V, Polar, Future Prophecies, Rawthang, Pyro, Phono), венгрії (Tactile, SKC, Mindscape) і польше (Ostro, Wax), хорватії (Lekke, Gekko), беларуси (T-trider, Walder, Sidewalk, Io, Subway Funk, Sworm, Vertical Movement), на україне (Sunchase, Kind of Zero, Dj Tapolsky,Infuzoria, Widestream, Purple Unit) і в россиі (Gvozd, DJ Gerich, Paul B, Bes, Boomer, Subwave, Dissident, Electrosoul System, Implex, Toper, 007, Stim Axel). Він також популярний в южной Америці з артистами DJ Marky і XRS з бразілії. Сан-Паулу іноді називають ібіцей драм-енд-бейса.

    Сцена колишнього СРСР


    За останні роки окріпнула і продовжує розвиватися сцена драм-енд-бейса пострадянського простору. Столицею руху вважається Санкт-Петербург, оскільки саме в цьому місті проходять фестивалі «Піратська Станція» і «World of Drum & Bass».

    Звучання драм-енд-бейса


    Існує безліч поглядів на те, що складає «справжній» драм-енд-бейс. Думки розходяться із-за існування великого числа стилів, від «важкого» тек-степа до «м'якого» ліквід-фанка. Драм-енд-бейс порівнюють з джазом, де в рамках одного жанра можна почути музику, звучну абсолютно по-різному. Крім того, зараз драм-енд-бейс - це більше підхід і традиція, ніж стиль.

    Виходячи з вищесказаного, складно точно описати звучання драм-енд-бейса, але можна виділити ключові особливості.

    Визначальні характеристики

    Брейкбіт

    Брейкбіт - це головний визначальний елемент дБільшість брейкбітов безпосередньо беруться (семпліруются) або складаються з ударних партій в старих записах жанрів соул, фанк, блюз і джаз. Власне «брейк» відноситься до тієї частини пісні, де немає вокалу і є акцент на ритм і біт. Хоча, з середини 90-х безліч продюсерів використовують тустеп або інші брейкбіти, ськомпонованниє з окремих ударних семплов, які схожі на семплірованниє, але зазвичай звучать жорсткіше. Також часто брейкбіти створюються з використанням обох техніки.

    Найчастіше використовувані брейкбіти в драм-енд-бейсе узяті з треків:
    «amen, Brother» The Winstons (амен брейк і його похідна - трамен)
    «cold Sweat», «tighten Up» і «Funky Drummer» джеймс Браун
    «think» лін Коллінс
    «apache» Incredible Bongo Band
    «assembly Line» the Commodores

    Темп

    Типова швидкість для драм-енд-бейса складає зазвичай 160-190 BPM, на відміну від інших форм брейкбіта, таких, як брейкс, які спеціалізуються на швидкостях 130-140 BPM. Підвищений темп не був спочатку властивий жанру, а з'явився при розвитку драм-енд-бейса - найраніші треки олд-скул-рейва і джангла мали швидкість близько 155-165 BPM, тоді як матеріал нового тисячоліття рідко опускається нижче 170 BPM і часто досягає 180 BPM і більше.

    Важливість ударних і баса

    Назва «drum and bass» не означає, що треки складаються тільки з цих елементів. Проте, вони є найважливішими елементами і складають велику частину треків. У жанрі велика увага відводиться глибокому басу, який відчувається фізично при прослуховуванні. Було проведено немало експериментів з тембром в зоні баса, особливо в тек-степе.

    Середовище

    Головним чином, драм-енд-бейс - це форма танцевальной музики, призначена для прослуховування в ночних клубах. Жанр використовує весь частотний діапазон і фізічность, яку часто не можна повністю оцінити на домашньому устаткуванні при прослуховуванні на малій гучності. Відповідно до назви, елемент баса сильно виділяється, на відміну від інших жанрів танцювальної музики. Тому для повного сприйняття музики потрібне спеціальне звукове устаткування, яке, як правило, встановлене саме в нічних клубах.

    Із-за своєї «клубної» природи драм-енд-бейс доноситься до публіки насамперед завдяки діджеям. Оскільки більшість треків пишуться для легкого зведення діджеєм, їх структура відображає призначення: присутні вступні і завершальні частини ({lang-en|intro, outro}), що використовуються для бітметчинга і не призначені для детального сприйняття слухачами. Зазвичай діджей проводить зведення так, щоб не втратити безперервний біт. Крім того, діджей може використовувати типові для хип-хопа прийоми: ськретчі, двойниє дропи (де два треки зводяться так, що роблять дроп в один і той же момент) і рівайнди.

    Більшість точок зведення починаються або закінчуються там, де відбувається дроп. Дроп - місце, де відбувається значна зміна ритму або баса, а після відбувається вихід брейкбіта. Часто дроп використовують для переходу між треками, зводячи компоненти різних треків. Деякі дропи такі популярні, що діджей перемотує пластинку і програє дроп знову. Проте, цією технікою не слід зловживати, оскільки вона порушує безперервність сету.

    Виступ діджея часто супроводжується підтримкою одного або більш ем сі ({lang-en|mc}). Цей елемент виходить з коріння жанру - музики хип-хоп і регги.

    Зв'язок з іншими жанрами електронної музики

    Підстилі:

    Рагга-джангл (Ragga-jungle)

    Джамп Ап (Jump Up)

    Олдськул Джангл (Oldschool Jungle)
    Техноїд (Technoid)
    Даркстеп (Darkstep)
    Джазстеп (він же Джаз-н-бейс) (Jazzstep/jazz'n'bass)
    Драмфанк (Drumfunk)
    Атмосферики, він же Інтеліджент (Atmospheric/intelligent)
    Ліквід фанк (Liquid funk)
    Нейрофанк (Neurofunk)
    Текстеп (Techstep)
    Хардстеп (Hardstep)
    Соулфул (Soulful)
    Текмосферік (Techmospheric)
    Мейнстрим (Mainstream)
    Самбасс (Sambass)
    Нью Джамп Ап, нешанобливо "Клоунстеп" (Nu Jump Up/"clownstep")
    Електростеп (Electrostep)

    Цей список не класифікує драм-енд-бейс повністю, і багато продюсерів в своїх продукциях зачіпають багато перерахованих підстилів.

    Вплив

    Drill and bass, піджанр intelligent Dance Music («IDM»), популярізованний Aphex Twin’ом, включає більшість ритмів, використовуваних в драм-енд-бейсе, і фокусується на складному програмуванні і інструментах. Прихильниками напряму є Squarepusher, Amon Tobin, Animals on Wheels, Venetian Snares, Hrvatski і багато інших.
    Breakcore ({lang-ru|брейк-кор}), піджанр хардкору, нерідко використовує спотворені ритмічні конструкції драм-енд-бейса. Композиції брейк-кора екстремально зашумлени, агресивні, набагато більш хаотичні по структурі. Зараз піджанр представлений такими виконавцями, як Bong Ra, Enduser, Shitmat, Belladonnakillz,Oxygen, Venetian Snares, Teknoist і іншими.

    Поява в мейнстримі

    Деякі роботи в жанрі драм-енд-бейс досягли високої популярності в мейнстримі, особливо матеріал з вокалом. Найраніші приклади - Goldie з альбомом «Timeless» 1995-го року, а також альбом «new Forms» Reprazent’а в 1997 році. Останніми роками треки, такі як «shake Your Body» (Shy FX і T-power) займали позиції в чарте UK Top 40. Трек продюсера Hive, «ultrasonic Sound» потрапив на саундтрек першої частини фільму «Матриця». Трек «goa» московського продюсера Electrosoul System, транслювався в денному ефірі британського ВВС Radio One літом 2005 року.

    Драм-енд-бейс - частий гість саундтреков комп'ютерних і відеоігор. Нерідко композиції в цьому жанрі можна почути в автосимуляторах, файтінгах і 3d-шутерах. Одним із найзнаменніших проявів драм-енд-бейса в іграх стала вигадана радіостанція «msx Fm» в автосимуляторі Grand Theft Auto III. Назва станції, так само як і її репертуар, відбуваються від одного з відомих і старих драм-енд-бейс-лейблов Moving Shadow (рік виходу гри був приурочений до святкування десятиліття лейбла, тому до скорочення ms додалася римська цифра x).

    Також останнім часом поп-музика починає використовувати деякі елементи драм-енд-бейса, але в зміненій манері. Приклади - Puretone і Girls Aloud. Жанр часто з'являється на тв і в рекламі.

    Доступність драм-енд-бейса

    Придбання

    В основному драм-енд-бейс розповсюджується на 12-дюймових вінілових пластинках, але деякі компіляції, мікси і альбоми продаються на компакт-дисках. Драм-енд-бейс також став доступний, у тому числі і безкоштовно, в інтернеті. Існують лейбли, музики, що займаються розповсюдженням, виключно через інтернет (kinematic320 .shadybrain music, Deformed Soundz records).

    Інше

    Відомі журнали про драм-енд-бейсе: щомісячний Knowledge Magazine і АТМ Magazine.

    Найбільше драм-енд-бейс-радіошоу у Великобританії - це шоу Fabio і Grooverider’а на ВВС Radio One. Станція 1xtra також сильно підтримує цей жанр разом з діджеями Bailey і crissy Criss. У Росії серед джанглістов має популярність програма Піратська Станція, що виходить на Радіо Рекорд (http://www.radiorecord.ru/) (Санкт-Петербург - 106,3 FM) з незмінним ведучим DJ Gvozd, а також програма Шторм, що вперше з'явилася в ефірі «станциі», а що нині виходить на DFM (http://www.dfm.ru/) (Москва - 101,2 FM) з ведучими DJ грувом і деном. У 2006-му році в ефір вийшло радіо-шоу Blazin на радіо Megapolis FM, ведучий DJ Profit (Москва- 89,5 FM). Також існує безліч інтернет-радіостанцій.



    Джерело: http://wikipedia.org
    Категорія: Музика | Додав: Borya (26.06.2009)
    Переглядів: 2730 | Коментарі: 2 | Теги: Музика, Драм-н-басс, drum n base | Рейтинг: 5.0/1 |
    Всього коментарів: 2
    2  
    це так .... в загальному biggrin

    1  
    ого, wacko
    зачитаєшся)))))

    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]